Poradnik New Diablo Mod - Wersja do druku +- Serwery CS 1.6 - DeathRun.pl (http://deathrun.pl) +-- Dział: Archiwum|Kosz (/forum-Archiwum-Kosz--24) +--- Dział: Kosz (/forum-Kosz--26) +--- Wątek: Poradnik New Diablo Mod (/temat-Poradnik-New-Diablo-Mod--1122) Strony: 1 2 |
Poradnik New Diablo Mod - Admin - 07-02-2011 19:32 Poradnik do naszego serwera
[New Diablo Mod]. Zapraszam do gry pod adresem IP: 178.19.106.68:27090. Umiejętności: 1. Magia (Większe obrażenia czarami) 2. Życie (Więcej życia) 3. Zręczność (Bronie zadają Ci mniejsze obrażenia) 4. Zwinność (Szybciej biegasz i magia zadaje Ci mniejsze obrażenia) 5. Injuries (Zadajesz większe Demage (Obrażenia) 6. Lewitacja (Zmniejsza grawitację) 7. Zaradność (Dostajesz więcej złota) 8. Visibilty (Zmniejsza widzialność) 9. Experience (Zwiększa doświadczenie) Klasy w menu: Herosi: 1. Mag 2. Mnich 3. Paladyn 4. Zabójca 5. Nekromanta 6. Barbarzyńca 7. Ninja 8. Łowca Stwory: 1. Andariel 2. Duriel 3. Mefisto 4. Diablo 5. Baal 6. Szkielet 7. Szaman 8. Izual Tytani: 1. Imp 2. Upadły 3. Skoczek 4. Rycerz 5. Kanibal 6. Hefasto 7. Anhunter 8. Andanter Bogowie (Premium): 1. Zeus 2. Dionzos 3. Ares 4. Hades 5. Spider Opis klas: Herosi 1. Mag • Na start posiada 95 HP • Gdy strzeli z pistoletu spowalnia wroga i zabiera mu przez 10 sek po 5 hp co 2 sek • Ma latarkę która ujawnia Ninje • Na nożu strzela firebollami 2. Mnich • Na start posiada 150 HP • Ma szybszy exp • Może wyczarować ścianke nożem 3. Paladyn • Na start posiada 130 HP • Może wykonywać Long Jumpa • Na nożu ładuje magiczne pociski 4. Zabójca • Na start posiada 100 HP • Nie słychać jego kroków • Jest szybszy od pozostałych klas • Odrzuca w góre postrzelonych z pistoletu • Jest niewidzialny z nożem • Może rzucić 1 nożem 5. Nekromanta • Na start posiada 90 HP • Może skrzeszać graczy ze swojego teamu (E) • Bronie zadają mu mniejsze obrażenia • Pochłania zwłoki wroga otrzymując HP (E) 6. Barbarzyńca • Na start posiada 110 HP • Po zabiciu wroga dostaje: - 200 pancerza - odnowienie amunicji - odzyskuje część HP • Na nożu ładuje magiczny pancerz 7. Ninja • Na start posiada 170 HP • Jest prawie niewidzialny • Może mieć tylko nóż • Ma 5 noży do rzucania 8. Łowca • Na start posiada 120 HP • Po przeładowaniu noża ma kusze • Na nożu ładuje granat wybuchowy • Używając na granacie PPM i rzucając na ziemie tworzy pułapkę, która wybucha gdy przeciwnik się do niej zbliży (przy 50 pkt inteligencji pułapka zapada się) Stwory 1. Andariel • Na start posiada 140 HP • Jest odporny na itemy zabijające 1 hitem • Przy każdym trafieniu przeciwnika dostaje 9HP • Po naładowaniu noża dostaje Granaty 2x FB • Ma dodatkowo 10 do szybkości 2. Duriel • Na start posiada 120 HP • Posiada regeneracje życia na każdej broni (10 HP co 20 sekund) • Na nożu wciskając R rzuca nożami • Ma dodatkowo 30 do szybkości 3. Mefisto • Na start posiada 130 HP • Za zabicie dostaje 10 HP • Nie słychać jego kroków • Na nożu ładuje niewidzialność • Ma zmniejszoną widoczność do 40% 4. Diablo • Na start posiada 145 HP • Ma 20% szansy że przeciwnikowi zatrzęsie się ekran • Dostaje 300 pancerza na start • Ma przybliżenie w każdej broni (prawy przycisk myszy) • Wysoko skacze 5. Baal • Na start posiada 130 HP • Posiada 10 noży do rzucania • Gdy zabije wroga odnawia mu się 50 HP • Na nożu ładuje magiczny pancerz 6. Szkielet • Na start posiada 135 HP • Posiada regeneracje życia na każdej broni (30 HP co 50 sekund) • Może wykonać potrójny skok • Nie słychać jego kroków • Widoczność jest zredukowana do 40% 7. Szaman • Na start posiada 130 HP • Na nożu strzela firebolami • Dostaje co rundę wszystkie granaty • Co 30 sekund odnawia sie mu 15 HP 8. Izual • Na start posiada 140 HP • 20 % szansy na oślepienie wroga • Może wykonać podwójny skok • Jest o 12% szybszy • Zadaje 10 DMG więcej Tytani: 1. Imp • Na start posiada 135 HP • Gdy trafi przeciwnika ma 10% szansy ze zmieni mu broń na noź. • Na nożu ładuje 2x FB. • Ładując nóż zwiększa swoją prędkość 2. Upadły • Na start posiada 130 HP • Przy trafieniu przeciwnika ma 25% szansy ze zacznie mu się trząść ekran. • Na nożu ładuje niewidzialność • Zadaje o 9 obrażeń więcej 3. Skoczek • Na start posiada 133 HP • Ma auto bunny hopa. • Na nożu ładuje Long Jumpy (max 2) • Trafiając w przeciwnika spowalnia go 4. Rycerz • Na start posiada 130 HP • Na nożu ładuje niewidzialność • Zabijając wroga dostaje 20 HP • Może zrobić trzy podskoki 5. Kanibal • Na start posiada 122 HP • Za zabicie dostaje magazynek + 10 hp • Nie słychać jego kroków • Może wskrzeszać swoich 6. Hefasto • Na start posiada 140 HP • Posiada ubranie przeciwnika • Ma 3x Long Jump • Po naładowaniu noża dostaje 2x FB 7. Anhunter • Na start posiada 140 HP • Posiada ubranie przeciwnika • 15% że przeciwnik straci wzrok • Co rundęł dostaje Famasa • Po naładowaniu noża dostaje 2x FB 8. Andanter • Na start posiada 125 HP • Ma 3 podskoki • Ma 10% że przeciwnikowi zmieni się broń na nóż • Na nożu ładuje pancerz (max. 3) • Trafiając w przeciwnika spowalnia go Bogowie (Premium): 1. Zeus • Na start posiada 240 HP • Może wykonać 4 podskoki • Posiada regeneracje życia na każdej broni (25 HP co 20 sekund) • Nie słychać jego kroków • Z nożem jest od razu niewidzialny • 25% że przeciwnikowi zatrzęsie się ekran przy postrzale 2. Dionizos • Na start posiada 215 HP • Zabijając wroga odnawia mu się magazynek • Może załadować 5 Magicznych Pocisków • Może wykonywać Long Jumpy (Na start 5 następnie każde 10 inteligencji to dodatkowy skok) • Zabijając wroga odnowi ci się 50 HP • Ma wbudowane 4% redukcji obrażen • Widoczność zredukowana do 40% • 25% że przeciwnik straci wzrok 3. Ares • Na start posiada 235 HP • Nie słychać jego kroków • Może wykonać 2 podskoki • Wysokie skoki (mniejsza grawitacja) • Po naładowaniu noża regeneruje od 40 do 50 HP • Jego widoczność jest zredukowana do 35% • 10% że przeciwnikowi zmieni się broń na nóż 4. Hades • Na start posiada 230 HP • Zabijając wroga odnawia mu się magazynek • Może załadować się Magicznymi Pociskami • Może zrobić 5 podskoków • Zabijając wroga dostaje 20 HP • Ma wbudowane 4% redukcji obrażen • Jego widoczność jest zredukowana do 47% • Zadaje 15 DMG więcej za każdym razem • Ma kusze po przeładowaniu noża 5. Spider • Na start posiada 300 HP • Jego widoczność jest zredukowana do 15% • Ma tylko nóż • Może chodzić po ścianach (trzymając E) • Rzuca pajęczyną która przyciąga go do ścian i ludzi ® Proszę nie wpisywać /klasa po wejściu na serwer ! Menu z wyborem klasy otworzy się samo w kolejnej rundzie RE: Poradnik New Diablo Mod - ev0ol - 08-02-2011 13:19 a komendy jakie są ? Bo /rune , /sklep itp. nie działają RE: Poradnik New Diablo Mod - Kamil - 08-02-2011 14:07 Mógłbyś jeszcze podać właściwości przedmiotów RE: Poradnik New Diablo Mod - Admin - 08-02-2011 14:12 @up pozwole zrobić Ci to samemu Wszystko jest pod komendą /menu. RE: Poradnik New Diablo Mod - zayQ - 08-02-2011 16:34 Czym polecacie grac??? RE: Poradnik New Diablo Mod - Kamil - 08-02-2011 16:50 (08-02-2011 14:12)DiKey napisał(a): @up pozwole zrobić Ci to samemu Nie dzięki ;d Skoro idziemy tą drogą, to jest też komenda /klasy, więc podążając tym tokiem myślenia według Ciebie Twój poradnik jest niepotrzebny RE: Poradnik New Diablo Mod - KrzyzaczeQ - 09-02-2011 23:12 /klasy jest to opis podstawowych 8 klas RE: Poradnik New Diablo Mod - Kamil - 10-02-2011 13:19 Które też opisał. Zresztą nvm, nie tego ma dotyczyć ten temat. RE: Poradnik New Diablo Mod - Mistrzunio1916 - 26-08-2011 21:19 Poradnik można zamknąć lub przenieś do kosza ponieważ na naszej serverowni już nie ma diablo mod'a RE: Poradnik New Diablo Mod - ShaDow. - 27-08-2011 08:03 I tak nie lubię za bardzo diablo.. Już wole Cod Mod'a |