Serwery CS 1.6 -  DeathRun.pl
Poradnik New Diablo Mod - Wersja do druku

+- Serwery CS 1.6 - DeathRun.pl (http://deathrun.pl)
+-- Dział: Archiwum|Kosz (/forum-Archiwum-Kosz--24)
+--- Dział: Kosz (/forum-Kosz--26)
+--- Wątek: Poradnik New Diablo Mod (/temat-Poradnik-New-Diablo-Mod--1122)

Strony: 1 2


Poradnik New Diablo Mod - Admin - 07-02-2011 19:32

Poradnik do naszego serwera
[New Diablo Mod].
Zapraszam do gry pod adresem IP: 178.19.106.68:27090.

Umiejętności:
1. Magia (Większe obrażenia czarami)
2. Życie (Więcej życia)
3. Zręczność (Bronie zadają Ci mniejsze obrażenia)
4. Zwinność (Szybciej biegasz i magia zadaje Ci mniejsze obrażenia)
5. Injuries (Zadajesz większe Demage (Obrażenia)
6. Lewitacja (Zmniejsza grawitację)
7. Zaradność (Dostajesz więcej złota)
8. Visibilty (Zmniejsza widzialność)
9. Experience (Zwiększa doświadczenie)

Klasy w menu:
Herosi:
1. Mag
2. Mnich
3. Paladyn
4. Zabójca
5. Nekromanta
6. Barbarzyńca
7. Ninja
8. Łowca

Stwory:
1. Andariel
2. Duriel
3. Mefisto
4. Diablo
5. Baal
6. Szkielet
7. Szaman
8. Izual

Tytani:
1. Imp
2. Upadły
3. Skoczek
4. Rycerz
5. Kanibal
6. Hefasto
7. Anhunter
8. Andanter

Bogowie (Premium):
1. Zeus
2. Dionzos
3. Ares
4. Hades
5. Spider

Opis klas:
Herosi
1. Mag
• Na start posiada 95 HP
• Gdy strzeli z pistoletu spowalnia wroga i zabiera mu przez 10 sek po 5 hp co 2 sek
• Ma latarkę która ujawnia Ninje
• Na nożu strzela firebollami

2. Mnich
• Na start posiada 150 HP
• Ma szybszy exp
• Może wyczarować ścianke nożem

3. Paladyn
• Na start posiada 130 HP
• Może wykonywać Long Jumpa
• Na nożu ładuje magiczne pociski

4. Zabójca
• Na start posiada 100 HP
• Nie słychać jego kroków
• Jest szybszy od pozostałych klas
• Odrzuca w góre postrzelonych z pistoletu
• Jest niewidzialny z nożem
• Może rzucić 1 nożem

5. Nekromanta
• Na start posiada 90 HP
• Może skrzeszać graczy ze swojego teamu (E)
• Bronie zadają mu mniejsze obrażenia
• Pochłania zwłoki wroga otrzymując HP (E)

6. Barbarzyńca
• Na start posiada 110 HP
• Po zabiciu wroga dostaje:
- 200 pancerza
- odnowienie amunicji
- odzyskuje część HP
• Na nożu ładuje magiczny pancerz

7. Ninja
• Na start posiada 170 HP
• Jest prawie niewidzialny
• Może mieć tylko nóż
• Ma 5 noży do rzucania

8. Łowca
• Na start posiada 120 HP
• Po przeładowaniu noża ma kusze
• Na nożu ładuje granat wybuchowy
• Używając na granacie PPM i rzucając na ziemie tworzy pułapkę,
która wybucha gdy przeciwnik się do niej zbliży (przy 50 pkt inteligencji pułapka zapada się)

Stwory
1. Andariel
• Na start posiada 140 HP
• Jest odporny na itemy zabijające 1 hitem
• Przy każdym trafieniu przeciwnika dostaje 9HP
• Po naładowaniu noża dostaje Granaty 2x FB
• Ma dodatkowo 10 do szybkości

2. Duriel
• Na start posiada 120 HP
• Posiada regeneracje życia na każdej broni (10 HP co 20 sekund)
• Na nożu wciskając R rzuca nożami
• Ma dodatkowo 30 do szybkości

3. Mefisto
• Na start posiada 130 HP
• Za zabicie dostaje 10 HP
• Nie słychać jego kroków
• Na nożu ładuje niewidzialność
• Ma zmniejszoną widoczność do 40%

4. Diablo
• Na start posiada 145 HP
• Ma 20% szansy że przeciwnikowi zatrzęsie się ekran
• Dostaje 300 pancerza na start
• Ma przybliżenie w każdej broni (prawy przycisk myszy)
• Wysoko skacze

5. Baal
• Na start posiada 130 HP
• Posiada 10 noży do rzucania
• Gdy zabije wroga odnawia mu się 50 HP
• Na nożu ładuje magiczny pancerz

6. Szkielet
• Na start posiada 135 HP
• Posiada regeneracje życia na każdej broni (30 HP co 50 sekund)
• Może wykonać potrójny skok
• Nie słychać jego kroków
• Widoczność jest zredukowana do 40%

7. Szaman
• Na start posiada 130 HP
• Na nożu strzela firebolami
• Dostaje co rundę wszystkie granaty
• Co 30 sekund odnawia sie mu 15 HP

8. Izual
• Na start posiada 140 HP
• 20 % szansy na oślepienie wroga
• Może wykonać podwójny skok
• Jest o 12% szybszy
• Zadaje 10 DMG więcej

Tytani:
1. Imp
• Na start posiada 135 HP
• Gdy trafi przeciwnika ma 10% szansy ze zmieni mu broń na noź.
• Na nożu ładuje 2x FB.
• Ładując nóż zwiększa swoją prędkość

2. Upadły
• Na start posiada 130 HP
• Przy trafieniu przeciwnika ma 25% szansy ze zacznie mu się trząść ekran.
• Na nożu ładuje niewidzialność
• Zadaje o 9 obrażeń więcej

3. Skoczek
• Na start posiada 133 HP
• Ma auto bunny hopa.
• Na nożu ładuje Long Jumpy (max 2)
• Trafiając w przeciwnika spowalnia go

4. Rycerz
• Na start posiada 130 HP
• Na nożu ładuje niewidzialność
• Zabijając wroga dostaje 20 HP
• Może zrobić trzy podskoki

5. Kanibal
• Na start posiada 122 HP
• Za zabicie dostaje magazynek + 10 hp
• Nie słychać jego kroków
• Może wskrzeszać swoich

6. Hefasto
• Na start posiada 140 HP
• Posiada ubranie przeciwnika
• Ma 3x Long Jump
• Po naładowaniu noża dostaje 2x FB

7. Anhunter
• Na start posiada 140 HP
• Posiada ubranie przeciwnika
• 15% że przeciwnik straci wzrok
• Co rundęł dostaje Famasa
• Po naładowaniu noża dostaje 2x FB

8. Andanter
• Na start posiada 125 HP
• Ma 3 podskoki
• Ma 10% że przeciwnikowi zmieni się broń na nóż
• Na nożu ładuje pancerz (max. 3)
• Trafiając w przeciwnika spowalnia go

Bogowie (Premium):
1. Zeus
• Na start posiada 240 HP
• Może wykonać 4 podskoki
• Posiada regeneracje życia na każdej broni (25 HP co 20 sekund)
• Nie słychać jego kroków
• Z nożem jest od razu niewidzialny
• 25% że przeciwnikowi zatrzęsie się ekran przy postrzale

2. Dionizos
• Na start posiada 215 HP
• Zabijając wroga odnawia mu się magazynek
• Może załadować 5 Magicznych Pocisków
• Może wykonywać Long Jumpy (Na start 5 następnie każde 10 inteligencji to dodatkowy skok)
• Zabijając wroga odnowi ci się 50 HP
• Ma wbudowane 4% redukcji obrażen
• Widoczność zredukowana do 40%
• 25% że przeciwnik straci wzrok

3. Ares
• Na start posiada 235 HP
• Nie słychać jego kroków
• Może wykonać 2 podskoki
• Wysokie skoki (mniejsza grawitacja)
• Po naładowaniu noża regeneruje od 40 do 50 HP
• Jego widoczność jest zredukowana do 35%
• 10% że przeciwnikowi zmieni się broń na nóż

4. Hades
• Na start posiada 230 HP
• Zabijając wroga odnawia mu się magazynek
• Może załadować się Magicznymi Pociskami
• Może zrobić 5 podskoków
• Zabijając wroga dostaje 20 HP
• Ma wbudowane 4% redukcji obrażen
• Jego widoczność jest zredukowana do 47%
• Zadaje 15 DMG więcej za każdym razem
• Ma kusze po przeładowaniu noża

5. Spider
• Na start posiada 300 HP
• Jego widoczność jest zredukowana do 15%
• Ma tylko nóż
• Może chodzić po ścianach (trzymając E)
• Rzuca pajęczyną która przyciąga go do ścian i ludzi ®

Proszę nie wpisywać /klasa po wejściu na serwer !
Menu z wyborem klasy otworzy się samo w kolejnej rundzie



RE: Poradnik New Diablo Mod - ev0ol - 08-02-2011 13:19

a komendy jakie są ?
Bo /rune , /sklep itp. nie działają ;(


RE: Poradnik New Diablo Mod - Kamil - 08-02-2011 14:07

Mógłbyś jeszcze podać właściwości przedmiotów :D


RE: Poradnik New Diablo Mod - Admin - 08-02-2011 14:12

@up pozwole zrobić Ci to samemu xD
Wszystko jest pod komendą /menu.


RE: Poradnik New Diablo Mod - zayQ - 08-02-2011 16:34

Czym polecacie grac??? :P


RE: Poradnik New Diablo Mod - Kamil - 08-02-2011 16:50

(08-02-2011 14:12)DiKey napisał(a):  @up pozwole zrobić Ci to samemu xD
Wszystko jest pod komendą /menu.

Nie dzięki ;d

Skoro idziemy tą drogą, to jest też komenda /klasy, więc podążając tym tokiem myślenia według Ciebie Twój poradnik jest niepotrzebny xD


RE: Poradnik New Diablo Mod - KrzyzaczeQ - 09-02-2011 23:12

/klasy jest to opis podstawowych 8 klas


RE: Poradnik New Diablo Mod - Kamil - 10-02-2011 13:19

Które też opisał.

Zresztą nvm, nie tego ma dotyczyć ten temat.


RE: Poradnik New Diablo Mod - Mistrzunio1916 - 26-08-2011 21:19

Poradnik można zamknąć lub przenieś do kosza ponieważ na naszej serverowni już nie ma diablo mod'a


RE: Poradnik New Diablo Mod - ShaDow. - 27-08-2011 08:03

I tak nie lubię za bardzo diablo.. Już wole Cod Mod'a :P