Serwery CS 1.6 -  DeathRun.pl
Rakiety I Dynamit - Wersja do druku

+- Serwery CS 1.6 - DeathRun.pl (http://deathrun.pl)
+-- Dział: Archiwum|Kosz (/forum-Archiwum-Kosz--24)
+--- Dział: Archiwum (/forum-Archiwum--25)
+--- Wątek: Rakiety I Dynamit (/temat-Rakiety-I-Dynamit--1257)

Strony: 1 2 3 4


Rakiety I Dynamit - LOK Anschutz - 19-02-2011 16:52

Witam
Piszę dziś w imieniu wielu graczy którym nie podoba się wniesienie na serwer Cod MOD Rakiet i Dynamitów ale najbardziej rakiet.
jak wiem niektórym graczom się ten pomysł nie podoba i są temu przeciwni.

Mianowicie rozchodzi się oto, że jest to mało realistyczne i uciążliwe, a zwłaszcza jeśli rozchodzi się o rakiety.
Najbardziej uciążliwe są rakiety na mapach takich jak de_rats i de_ratsxl na których najbardziej chyba sa uciążliwe rakiety dla ct.
ledwo co zacznie się rozgrywka a tu juz lecą rakiety na respa i niestety ale gracz, który został trafiony kończy rozgrywkę którą ledwo rozpoczął. "grał około ledwo paru sekund"
Jak i również dynamit. ledwo co gracz podejdzie do przeciwnika a od razu leci fala uderzeniowa dynamitu ani niemożna bezpiecznie kampić ani postrzelać.

Myślę, że powinno się ustalić jakiś regulamin wobec rakiet i dynamitów lub z powodu ich dużej uciążliwości usunąć.
Jak wiemy rakiety w zbrojeniach sił wojskowych itp są nierealne chyba, że mówimy o wojnie w iraq gdzie można się o takie coś otrzeć .
jednym z rozwiązań rakiet mogło by być mianowicie rozwiązanie takie, że mogą je posiadać tylko klasy posiadające karabin M4 w którym jak wiadomo można wbudować granatnik. Lecz jak wiadomo każdy granatnik ma ograniczony zasięg.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Granatnik_podwieszany

Proszę Graczy serwera CoD MOD o wypowiedzenie się na powyższy temat i wyrażenie swego zdania i propozycji rozwiązania tego problemu.

Z Szacunkiem
LOK Anschutz


RE: Rakiety I Dynamit - Kamil - 19-02-2011 17:09

Racja - rakiety są strasznie denerwujące. Dzisiaj rano aż się zdenerwowałem i Nożownikiem wykosiłem wszystkich rakietami, bo CT cały czas nam spamowali na resp :D

Dobry pomysł z tym granatnikiem.


RE: Rakiety I Dynamit - Dejwid/mp3 - 19-02-2011 17:22

tez sie podpisuje te rakiety sa beznadziejne runda sie zaczela minie 5 sekund a ja mam 50 hp juz masakra jakas...


RE: Rakiety I Dynamit - caclav - 19-02-2011 17:26

życie :P


RE: Rakiety I Dynamit - gdfg - 19-02-2011 17:32

Hmm... Może by nie usuwać tych rakiet i dynamitów ale wprowadzić jakieś ograniczenie, że pierwsza rakieta mogłaby zostać wystrzelona po 15 sekundach od rozpoczęcia rundy, a pomiędzy dynamitami zrobić przerwę 3 sekund :D


RE: Rakiety I Dynamit - bobok - 19-02-2011 17:38

jak nie rakiety to co ?

mając 97 lvl mam teraz ze scyzorykiem latać i być łatwym celem dla innych?

po drugie jest taki przedmiot jak tarcza swat i on w zupełności wystarcza, nie chcesz żeby cię zabijały rakietki czekasz aż ci się trafi tarcza i masz spokój, a to że nie zabijesz 3 z granatu w jednej rundzie to już twój problem

jak dla mnie tamten riddick co był wcześniej był spoko, bez rakietek, z większą ilością życia, a ten co jest teraz to jest zbugowany i nawet hp mu nie można dodać


RE: Rakiety I Dynamit - Solu*Eater - 19-02-2011 18:50

Moim Zdaniem Powinno Sie usunac Dynamit, natomiast rakiety powinny dzialac jak granaty. Np. na de_rast uzywac dopiero po 15 sek. ale wydaje mi sie ze mozna by ograniczyc ilosc rakiet do 2.
A z tym Granatnikiem To rewelacyjny pomysł.


RE: Rakiety I Dynamit - gdfg - 19-02-2011 19:43

Jak usuwać to wszystko dynamit i rakiety. Jak by zbrakło dynamitów to ciekawe kto by grał demolitionem...


RE: Rakiety I Dynamit - zayQ - 19-02-2011 19:59

Beznadziejne te rakiet są popieram :P


RE: Rakiety I Dynamit - bobok - 19-02-2011 20:03

a jak nie będzie rakiet to kto będzie grał nożownikiem i wsparciem? wtedy te klasy będą słabe w porównaniu z innymi

wszyscy się czepiają rakiet i dynamitów, bo jak ktoś dużo władował w inteligencje to zadaje duże obrażenia, ale kosztem hp,
jak nożownik wystrzela rakiety to jest dość łatwym celem

inną sprawą jest to że nożownik musi czekać 2 sekundy żeby wystrzelić kolejną rakietę a demol może od razu użyć wszystkich dynamitów

dla was rozwiązaniem było by pewnie po prostu zmniejszenie obrażeń rakietami, nożownik ładuje przede wszystkim w inteligencje, bo rakiety to jego główna broń. Taka pielęgniara nie ładuje w inteligencje bo nie potrzeba, tylko w życie i wytrzymałość

większość graczy ma w życie grubo ponad 70 punktów dodane, a nożownik musi ładować w inteligencje, przy bliskim kontakcie z innymi graczami, typu pielęgniara, strzelec, czy też demol jest słaby, dlatego musi ładować rakietami z dystansu i jak juz to zachodzić innych z nożem (nie ma nawet deagla)