zadania anty-terrorystów i terrorystów - Wersja do druku +- Serwery CS 1.6 - DeathRun.pl (http://deathrun.pl) +-- Dział: Strefa Counter Strike (/forum-Strefa-Counter-Strike--9) +--- Dział: Poradniki (/forum-Poradniki--11) +--- Wątek: zadania anty-terrorystów i terrorystów (/temat-zadania-anty-terrorystow-i-terrorystow--152) |
zadania anty-terrorystów i terrorystów - Ogarnij sie! - 10-11-2010 14:46 Terroryści Mają oni kilka zadań w grze. Za każdym razem wygrają jeśli tylko zabiją wszystkich CT. Ich główna broń - AK - jest dużo tańsza od broni przeciwników. Dzięki temu już na początku mogą zdobyć przewagę. Na mapach typu de_Dust2 wystarczy, że podłożą bombę i wywalą wszystko w powietrze, to nie łatwe zadanie czasem zanim ktoś zdoła podłożyć paczkę cała policja już nie żyje bądź jak zostaniesz sam zdołają cię zabić. Mapy typu de_aztec lub inne z większymi przestrzeniami dają terro pewną przewagę jako, że ich AK lepiej spisuje się na dłuższe dystanse. Kolejną mapą gdzie terro może prowadzić sielankowy tryb gry jest cs_assult tutaj Policja ma naprawdę trudne zadanie. Natomiast lepiej, aby unikali ciemnych zaułków, w których mogą kryć się zamaskowani Anty-Terroryści. Szczególnie mapa de_train stwarza sposobność do chowania się pod/nad/za wagonami towarowymi, wtedy Terro musi obserwować każdy swój ruch. Najczęściej lepsi gracze wolą dołączać do terrorystów - dlaczego? Tego nie wiem, ale już tak jest i należy się z tym pogodzić. Mapy typu as_xxx teoretycznie dają przewagę grupie przestępczej, która ma za zadanie zlikwidować VIP'a i rzeczywiście jeśli terro stanowi zgrany team lub jakiś klan to VIP ma minimalne szanse, jednak w większości rozgrywek Terroryści strugają bohaterów i pojedyńczo lecą na cały oddział CT co oczywiści dość często kończy się ich klęską. Ogólnie jednak Counter Strike jest tak wyważony, aby dawać równe szanse obu drużynom. Anty-Terroryści Anty-terroryści, czy jak kto woli Policja, ma najczęściej trudniejsze zadanie. Przyjęło się, że lepsi gracze przeważnie z biegiem czasu zawsze wolą terro, niż CT (Anty-terroryści). Po pierwsze podstawowy karabin w ct o nazwie M4 kosztuje 3200$ do tego (na mapach de_xxx) należy doliczyć koszty defusa (przyrządu sprzyjającego rozbrajaniu bomb). M4 nadaje się do strzelania serii i ma funkcję tłumika, ale jeśli ma się za przeciwnika zdolnego, wyszkolonego terroryste z ak, który z daleka jednym strzałem w głowę odbiera 99 na 100 życia trzeba się chować lub szturmować. Na pewno M4 w biegu jest celniejszy niż AK, ale trzeba mieć dużo szczęścia i wysokie umiejętności. Dlatego takie mapy jak de_aztec z dużymi przestrzeniami stwarzają przewagę dla terro w dodatku kiedy już uda się dopchać do podłożonej bomby i zacznie się ją rozbrajać można zostać zmasakrowanym przez zaczajonego terrorystę. Istnieje również inny typ rozgrywek - odbijanie zakładników. Tutaj również rola nie jest łatwa. Np na mapie cs_assult znaczna większość akcji CT kończy sie totalnym rozgromieniem. Wszystkie drogi prowadzące do magazynu gdzie przetrzymywani są zakładnicy są niebezpieczne. Kolejny typ map to ochrona Vip'a przez Policję. Tutaj jeden z CT jest w zasadzie bezbronny i musi dobiec do bezpiecznego punktu. Cała drużyna powinna być zgrana i wyszkolona. Ale wbrew pozorom nie jest tak trudno jak by się mogło wydawać. A to dlatego, że wszyscy terro chcą być bochaterami i pojedyńczo pragną zabić Vip'a co daje dość dużą przewagę CT (oczywiści jeśli trzyma się razem). Może to wszystko wygląda na przerażające, ale w rzeczywistośći na znacznej większości map, przy graczach o w miarę równych umiejętnościach szanse CT są równe. Jednak większość nowych graczy, nie umiejących grać, zaczyna grę (nie wiadomo dlaczego) od anty-terrorystów. Dlatego przeważnie team CT jest słabszy od team'u terro. Oczywiście mowa tu o zwykłych serwerach. Natomiast klanówki (czyli wojny klanów) rozgrywane są na równych mapach (de_dust, de_dust2, de_train) i obie drużyny najczęściej są po tyle samo razy w terro co w CT. W najnowszej wersji Counter Strike'a doszła nowa broń (Clairon) i tarcza. Gracze dobrze strzelający z pistoletu Desert Eagle i umiejący używać tarcze mogą być godnym przeciwnikiem dla morderczych terro umiejących strzelać z AWP. Natomiast nowa broń jest zwykłym karabinem, który dla CT może być przydatny zważając na dość dużą cenę M4. To moja praca w 100% Robiona od wczoraj a dziś skończona ! ZAKAZ KOPIOWANIA ZA POZWOLENIEM MOIM (Ogarnij sie!) bądź H@❖ DiKeyy'a RE: zadania anty-terrorystów i terrorystów - XamX - 03-12-2010 11:53 ładnie zrobiony poradnik gz tylko on tak bardziej dla zielonych sorki ze odswiezylem temat RE: zadania anty-terrorystów i terrorystów - L@LeK - 26-12-2010 23:05 Zgadzam sie! Zazwyczaj zielony pojawia sie na forum jak jego kolega (już doświadczony gracz) go zarejstruje i wyjaśni co i gdzie |