Jak wyłaczyc animacje broni !! - Wersja do druku +- Serwery CS 1.6 - DeathRun.pl (http://deathrun.pl) +-- Dział: Strefa Counter Strike (/forum-Strefa-Counter-Strike--9) +--- Dział: Poradniki (/forum-Poradniki--11) +--- Wątek: Jak wyłaczyc animacje broni !! (/temat-Jak-wylaczyc-animacje-broni--4375) |
Jak wyłaczyc animacje broni !! - |DoMinO| - 30-09-2011 16:12 Ok więc będziemy potrzebować : - Jed's Half-life model viewer (JHLMV) : http://www.wunderboy.org/download.ph..._setup.zip&s=2- Gui studio mdl :http://www.wunderboy.org/download.ph...dl_1.0.zip&s=1 - Hl mdl decompiler : http://www.3d2toy.com/dynamic/download/135_mdldec12.zip - Jakiś model broni z fpsbanana : http://www.gamebanana.com/ hl mdl decompiler rozpakowujemy do jakiegoś folderu. Konfiguracja Jhlmv. Uruchamiamy program i klikamy Tools>Configure tools. W polu "path to mdldec.exe" (na samym dole okna) klikamy na trzy kropki i wskazujemy plik mdldec.exe (jest on tam gdzie wypakowaliśmy Hl mdl decompiler.) Teraz cała reszta. Tworzymy jakiś folder i kopiujemy do niego plik z modelem broni której chcemy usunąć animacje. (ale nie np. w_m4a1 ani p_m4a1 tylko v_m4a1, bardzo ważne!!) teraz włączamy jhlmv i wybieramy Tools>decompile model i wybieramy nasz plik z modelem broni. W folderze w którym znajdował się model broni są nowe pliki są to animacje, model broni i plik qc. który zawiera informacje niezbędne do kompilacji. Otwieramy w notatniku plik qc. (jeśli jest to model ak47 będzie on miał nazwę ak47.qc) i szukamy napisu 'animation sequences'. Pod tym napisem mamy informacje o animacjach broni, teraz szukamy napisu: $sequence "draw" "draw" (zamiast 'draw' może być np. draw2, draw1, draw4 itp.) To 'draw' to animacja wyciągania broni, więc zamieniamy wyrazy 'draw' na 'idle'. ( UWAGA! Jeśli w tym folderze co jest plik qc. zamiast pliku 'idle.smd' jest np 'idle1.smd' zamiast idle wpisujemy idle1 ! Bardzo ważne ) Możemy także usunąć inne animacje np przeładowania broni. aby to zrobić szukamy zamiast $sequence "draw" "draw" odpowiedniego napisu. np. dla przeładowania będzie to reload dla strzału shoot, shoot1, shoot2, shoot3 itp. pamiętamy jednak o tym że jak mamy zamiast animacji idle animacje idle1 wpisujemy idle1 napisałem o tym wyżej. Kompilacja. Zapisujemy zmieniony plik qc. i uruchamiamy gui studio mdl. W gui studio mdl wybieramy file>load qc file i wybieramy z dysku nasz zmodyfikowany plik qc. Teraz naciskamy na dole compile... Jeśli kompilacja przebiegła prawidłowo w folderze w którym mieliśmy plik qc będzie nasz skompilowany model czyli ak47.mdl. Teraz kopiujemy go do naszego folderu cstrike>models i testujemy w grze! |