[COD] Klasa lub item wybuchający po śmierci - Wersja do druku +- Serwery CS 1.6 - DeathRun.pl (http://deathrun.pl) +-- Dział: Strefa Counter Strike (/forum-Strefa-Counter-Strike--9) +--- Dział: Poradniki (/forum-Poradniki--11) +--- Wątek: [COD] Klasa lub item wybuchający po śmierci (/temat-COD-Klasa-lub-item-wybuchajacy-po-%C5%9Bmierci--5978) |
[COD] Klasa lub item wybuchający po śmierci - king - 07-01-2012 21:47 Do rzeczy: Najpierw item, standardowo dodajemy na samej górze nazwę itemu oraz opis, następnie: Do public Death dodajemy: if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX) //zamiast XX dajemy numer itemu. Na samym dole *.sma dodajemy: public Eksploduj(id) To tyle, jeżeli chcemy aby klasa posiadała taką umiejętność, zamiast: if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX) Dajemy: if(klasa_gracza[id] == Nazwa_klasy) źródło: edivision.pl/Thread-Klasa-Item-wypucha-po-%C5%9Bmierci
|