Serwery CS 1.6 -  DeathRun.pl
[COD] Klasa lub item wybuchający po śmierci - Wersja do druku

+- Serwery CS 1.6 - DeathRun.pl (http://deathrun.pl)
+-- Dział: Strefa Counter Strike (/forum-Strefa-Counter-Strike--9)
+--- Dział: Poradniki (/forum-Poradniki--11)
+--- Wątek: [COD] Klasa lub item wybuchający po śmierci (/temat-COD-Klasa-lub-item-wybuchajacy-po-%C5%9Bmierci--5978)



[COD] Klasa lub item wybuchający po śmierci - king - 07-01-2012 21:47

Do rzeczy:

Najpierw item, standardowo dodajemy na samej górze nazwę itemu oraz opis, następnie:

Do public Death dodajemy:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX) //zamiast XX dajemy numer itemu.
        {
                Eksploduj(id);
        }


Na samym dole *.sma dodajemy:
public Eksploduj(id)
{
        new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
        entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, fOrigin);
        iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
        iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
        iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);

        message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
        write_byte(TE_EXPLOSION);
        write_coord(iOrigin[0]);
        write_coord(iOrigin[1]);
        write_coord(iOrigin[2]);
        write_short(sprite_blast);
        write_byte(32);
        write_byte(20);
        write_byte(0);
        message_end();
        
        message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
        write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
        write_coord( iOrigin[0] );
        write_coord( iOrigin[1] );
        write_coord( iOrigin[2] );
        write_coord( iOrigin[0] );
        write_coord( iOrigin[1] + 300 );
        write_coord( iOrigin[2] + 300 );
        write_short( sprite_white );
        write_byte( 0 ); // startframe
        write_byte( 0 ); // framerate
        write_byte( 10 ); // life
        write_byte( 10 ); // width
        write_byte( 255 ); // noise
        write_byte( 255 ); // r, g, b
        write_byte( 100 );// r, g, b
        write_byte( 100 ); // r, g, b
        write_byte( 128 ); // brightness
        write_byte( 8 ); // speed
        message_end();

        new entlist[33];
        new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32);
        
        for (new i=0; i < numfound; i++)
        {              
                new pid = entlist[i];
                
                if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24)
                        continue;
                ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, 0, id, 100.0+float(inteligencja_gracza[id]) , 1); //ta linijka odpowiada za obrazenia, aktualnie zadaje 100dmg +int.
        }
        return PLUGIN_CONTINUE;
}



To tyle, jeżeli chcemy aby klasa posiadała taką umiejętność, zamiast:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX)
        {
                Eksploduj(id);
        }

Dajemy:
if(klasa_gracza[id] == Nazwa_klasy)
        {
                Eksploduj(id);
        }
źródło: edivision.pl/Thread-Klasa-Item-wypucha-po-%C5%9Bmierci