Serwery CS 1.6 -  DeathRun.pl
krisu - Wersja do druku

+- Serwery CS 1.6 - DeathRun.pl (http://deathrun.pl)
+-- Dział: Archiwum|Kosz (/forum-Archiwum-Kosz--24)
+--- Dział: Kosz (/forum-Kosz--26)
+--- Wątek: krisu (/temat-krisu--9604)



krisu - bizarre. - 06-05-2013 12:51

miałem nie pisać już skarg ale to jednak denerwuje
więc kulturalnie grałem na serwerze
przeniosło mnie do TT i normalnie włączałem pułapki nie wiedząc w ogóle o jakichkolwiek zakazach używania niektórych z nich
była to mapa podajże temple ( nie wiem, nie znam się na nich ) i używałem wszystkich pułapek po kolei
nagle "pan" krisu pisze na głównym że 2 pułapka = ban
to mu napisałem że ja nic o tym nie wiedziałem to mi opdisał "no i co z tego"
spytałem się gdzie pisze coś takiego ze za to jest ban, to mi nie odpowiedział
ktoś tam napisał ze w regulaminie, jednak żadnego punkt z tym związanego nie znalazłem
dosłownie chwilkę potem dostałem bana

moim zdaniem najpierw powinno być ostrzeżenie, bo gdy nie jest nigdzie napisane takie coś to przecież każdy się tego nie domyśli -.-
więc myślę że ban niesłuszny ale nie chodzi mi tu o bana lecz o tego administratora
chłopak najwidoczniej go kupił bo inteligencja i umiejętnością adminowania to on się nie wykazuje
wspomnę jeszcze o sytuacji z przed kilku dniu gdzie wspomniany wyżej admin banował kogo popadnie banując przy tym w ogóle nie winnych graczy : )
nie apeluję tu o bana dla niego na 1 dzien bo to w ogóle nic nie daje
apeluje raczej o zastanowienie się nad usunięciem go z rangi ADMIN !

PEACE : )


RE: krisu - Krrrrissu - 06-05-2013 14:33

Czytając to się śmiałem
Kolego, po pierwsze była to mapa projetocs2 gdzie 2 pułapka jest zabroniona na 3/4 serwerach. Po 2 na projetocs2 średnio co parę minut piszę na głównym "2 pułapka=BAN". Po trzecie pamiętam że grałeś już u nas na projetocs2 więc się nie wykręcaj że nie wiedziałeś.