Infinity: Quest for Earth [MMO] |
11-09-2011, 09:19
|
Post: #1
|
Pr0 Runner |
Infinity: Quest for Earth [MMO]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-09-2011 07:26 przez soQl.)
Czeka Was nieskończoność.
Nowa gra, Infinity, z niestety nieznaną jeszcze datą premiery, już przed w ogóle wydaniem, osiąga prawie najwyższy szczebel w statystykach gier, symulatorów kosmicznych. W przeciwieństwie do innych gier tego gatunku, nie ma określonych zasad gry. W Infinity nie ma żadnego wyboru klas i nie zdobywa się poziomów w tradycyjny sposób. W tej grze, możesz grać jako ktokolwiek, jako kupiec, górnik, naukowiec, możesz przeszukiwać i zwiedzać dowolnie galaktyki, tworzyć korporacje, lub jako pirat... na własne ryzyko. Jak działają walki?: Otóż to, w większości gier MMO, walka jest pól-turowa, na czas, z określoną ilością osób, w odizolowanym od reszty gry miejscu i czasie, bez ingerencji innych graczy. Tutaj bezpośrednio kontrolujesz swój statek, broń, w czasie rzeczywistym gry, możesz dołączyć się do walki, lub z niej uciec. Walki pomiędzy graczami, korporacjami, nie są odizolowane od reszty gry. Nie ma tutaj żadnych "umiejętności", które możesz rozwijać, ani żadnej statystycznej listy na karcie gracza, o specjalizacjach. Gra jest masowa, cały czas on-line, wszechświat gry jest trwały, stały i nawet jeśli nie grasz w danym momencie, nadal wszystko się rozwija. Eksploracja: Gracze nie są ograniczeni do jakiegoś miejsca eksploracji, mogą przebadać wszystkie zakątki gry, oceany, kratery, góry, planety, nawet reakcje biologiczne, życie na czynnych biologicznie planetach, gdzie wszystko jest dynamicznie generowane przez silnik Infinity. Oprócz naturalnej flory i fauny gry, gracze mogą sami budować miasta, bazy, korporacjie, na planetach i na orbitach, w kosmosie. Fabuła i misje: Infinity oferuje szeroki zakres misji dostępnych w bazach orbitalnych, miastach na planetach, czy od korporacji, lecz nie jako "lista questów", lecz takie, które są same napisane przez graczy. Są też questy dla graczy, ustalone przez autorów, lecz są one jednorazowe, czyli gdy gracz, lub grupa graczy wykona quest np. odkryje czarną dziurę, to dla innych graczy quest nie jest już dostępny. Zrób coś ważnego dla gry, odkryj coś nowego, zgarnij kasę, zdobądź sławę i wyjdź na szczyt Silnik gry dynamicznie, ciągle generuje nowe rzeczy w grze, więc sami autorzy dokładnie nie wiedzą co w grze jest i co zostało odkryte, dopiero po wydaniu, gracze będą mogli odkrywać kolejne sektory, części mapy, gry, wszechświata. Teraz czas na media. Galeria gry znajduje się tutaj: http://www.infinity-universe.com/Infinit...90&catid=4 Model kokpitu jednego ze statków: Zdjęcie usunięte, ze względu na za duży rozmiar. Filmik Wam wystarczy Ładne prawda? A oto render prosto z gry: Planeta, widok z orbity. Widok księżyców z jakiejś tam planety: Statek na orbicie: Przepiękny krajobraz na planecie: Przypominam, że na każdej planecie można spokojnie lądować, po każdej planecie latać. Wewnątrz atmosfery gazowego olbrzyma: Film, test z gry, techniczne demo, stylistycznie gdzieś tak będzie wyglądać gra, jednak jeszcze zostaną dodane shadery i inne, więc jeśli kogoś ten test nie zadowoli, proszę wiedzieć, że to dopiero początek Odtwórz Krótka informacja o silniku infinity: Silnik ten jest tworzony od podstaw od 1999 roku. Jego technologia jest inna niż standard, silniki graficzne innych gier opierają się na poligonach, mesh'ach i teksturach nakładanych za pośrednictwem siatki poligraficznej. Tutaj wszystko się zmieniło. Silnik nie tworzy poligonów, siatki, lecz ATOMY, swobodnie latające w przestrzeni. W prototypie na stronie producenta (można pobrać i grać online, oraz samemu postawić miniserwer) ten silnik nie jest uruchomiony, gdyż gra ważyłaby zbyt dużo. Silnik działa na technologii Unlimited Detail, gdzie każdy model np. stacja orbitalna, jest stworzony z bardzo małej i cząsteczkowej siatki atomów, które można dowolnie edytować, tworząc idealne łuki, których wyrenderowanie na poligonach jest niemożliwe. Silnik gry Infinity® nie posiada z góry ustalonej mapy, mapa nie była tworzona planeta po planecie w jakimś edytorze, lecz sama gra to wszystko generuje. Wlatując w następny układ przestrzenny, mapa jest generowana, a gdy gracz zeskanuje planetę, zostaje ona zapisana w bazie gry i nazwana tak jak nazwie ją ten kto ją znalazł. W grze non-stop będzie coś nowego, po prostu nieskończoność. Gracze non-stop będą budowali mapę świata gry, czyli gigantyczny wszechświat, tak bez żadnych dziwacznych tuneli czasoprzestrzennych i sektorów. Po prostu: "Co zobaczysz, tam lecisz i lądujesz". Strona producenta: http://www.infinity-universe.com/Infinity/index.php Kontakt do mnie: email: soqlorro@gmail.com steam: zjemcimame |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Wiadomości w tym wątku |
Infinity: Quest for Earth [MMO] - soQl - 11-09-2011 09:19
RE: Infinity: Quest for Earth [MMO] - Mistrzunio1916 - 11-09-2011, 09:28
RE: Infinity: Quest for Earth [MMO] - soQl - 23-11-2011, 22:50
RE: Infinity: Quest for Earth [MMO] - oDsTobiasz - 23-11-2011, 22:59
RE: Infinity: Quest for Earth [MMO] - soQl - 24-11-2011, 22:40
RE: Infinity: Quest for Earth [MMO] - oDsTobiasz - 25-11-2011, 13:04
RE: Infinity: Quest for Earth [MMO] - soQl - 25-11-2011, 21:34
RE: Infinity: Quest for Earth [MMO] - oDsTobiasz - 26-11-2011, 00:24
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: