Konfiguracja dproto |
13-12-2011, 23:14
|
Post: #1
|
ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็กิิิิิิิิิิิิิิิิิิ |
Konfiguracja dproto
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-12-2011 23:19 przez Admin.)
Konfiguracja polega na edycji pliku dproto.cfg znajdującego się w katalogu cstrike. (Podane wartości są wartościami standardowymi) Cytat:LoggingMode = 2Sposób zapisu działań: 1 = Konsola 2 = Pliki Log 3 = Obie metody Cytat:UserinfoVerification = 3Sposób weryfikacji danych Userinfo: 1 = Sprawdza maksymalny rozmiar podczas łączenia się (Wykorzystuje wartość MaxUserInfoSize) 2 = Usuwa nieużywane pola userinfo (Wykorzystuje wartości ValidInfoFields) 3 = Obie metody Sprawdzanie jest wymagane i ma na celu ograniczenie przepełnień bufora i błędów svc_bad. Cytat:MaxUserInfoSize = 230Jeżeli chcemy korzystać również z innych wartości userinfo to należy je wszystkie dodać do pola ValidInfoFields_Engine oddzielone od siebie znakiem odwróconego slash'a: "\" np: Cytat:ValidInfoFields_Engine = \name\bottomcolor\topcolor\model\cl_lc\cl_lw\cl_updaterate\cl_dlmax\rate\_pw\*hltv\password\lang\_res Cytat:cid_HLTV = 7 //HLTVZarządzanie autoryzacją (authid). 1: Rzeczywiste ID (lub generowane) steam (STEAM_xxxx) 2: Rzeczywiste ID (lub generowane) valve (VALVE_xxxx) 3: STEAM_ generowane na podstwie IP 4: VALVE_ generowane na podstwie IP 5: Przestarzałe - gracz zostanie wyrzucony 6: (zarezerwowane do przyszłego użycia) 7: HLTV 8: STEAM_ID_LAN 9: STEAM_ID_PENDING 10: VALVE_ID_LAN 11: VALVE_ID_PENDING 12: STEAM_666:88:666 Cytat:SteamEmuCompatMode = 1Wymuszanie ID analogowe do eSTEAMATiON dla starszych wersji evEmu i SteamEmu 0 = wyłączone 1 = włączone Cytat:OldEstCompatMode = 0Poprawka generowania ID w eST w wersji 0.3.1 0 = wyłączona 1 = włączona Cytat:IPGen_Prefix1 = 0 //aPrefixy w generowanym ID Cytat:STEAM_a:b:cLiczby naturalne Cytat:DisableNativeAuth = 0//Autoryzację serwera. 0 = włączona 1 = wyłączona Wyłączenie autoryzacji (1) zalecane dla starszych serwerów, zapobiega zatrzymaniu serwera podczas startu. Cytat:ServerInfoAnswerType = 2Wysyłane informacje o serwerze. 0 = Nowy styl ( Silnik Source'a) 1 = Stary styl (Poprawia niedziałanie "ulubionych" u graczy NS) 2 = Styl Hybrydowy - aktualnie najlepszy, serwer widoczny dla wszystkich Cytat:MasterClient = 0Włącza emulacje master-klient. Pomaga w rejestracji na liście master. Używaj gdy jest błąd "You server is old" i tylko z opcją -nomaster 0 = emulacja wyłączona 1 = emulacja włączona Cytat:Master_GameVersion = 1.1.2.6/StdioUstawia wersję gry wysyłaną do master-serwera. Cytat:SubServer_Enable = 0Włącza mini-serwer przekierowujący na serwer główny. 0 = wyłączony 1 = włączony Cytat:SubServer_Port = 28015 //port na którym będzie działał mini-serwer.Te opcje (SubServer_) są użyteczne jeżeli chcesz aby wszyscy widzieli serwer. Możliwe jest aby serwer główny i mini-serwer korzystały z innych rodzai odpowiedzi. Wtedy użytkownicy którzy nie "widzą" głównego serwera będą w stanie zobaczyć mini-serwer. Cytat:Game_Name =Nazwa gry wyświetlana graczom. W przypadku zostawienia pustego pola zostanie wyświetlana standardowa nazwa. Cytat:HLStatsPlayerIdFix = 0Poprawka wyświetlania właściwego ID graczy w przypadku korzystania z monitoringu HLStats. 0 = wyłączona 1 = włączona - używaj tylko wtedy gdy korzystasz z HLStats Cytat:ExportVersion = 1Eksportuj wersję dproto. 0 = cvar dp_version nie będzie eksportowany do zasad serwera 1 = cvar dp_version będzie eksportowany. Widoczny będzie w programach monitorujących (typu HLSW) Źródło: amxx.pl
Twórz serwer DeathRun z klasami, expem i misjami razem ze mną!
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Wiadomości w tym wątku |
Konfiguracja dproto - Admin - 13-12-2011 23:14
|
Podobne wątki |
|||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
[Pobierz] Najnowsza wersja dproto Steam / NS | Admin | 10 | 12 966 |
10-09-2015 15:17 Ostatni post: mswierkk |
|
Konfiguracja cvarów podczas gry ! | PaiNt.eXe | 1 | 2 976 |
30-09-2011 15:29 Ostatni post: |DoMinO| |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości