Organizacja - podział obowiązków |
13-04-2013, 16:59
|
Post: #1
|
ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็กิิิิิิิิิิิิิิิิิิ |
Organizacja - podział obowiązków
Tutaj będzie takie małe "co kto robi". Proszę się tego trzymać, ale nie jakoś sztywno. Jeśli moderator jednego działu widzi reklamy albo posty spambota w innym to jak najbardziej powinien je usunąć.
K@M!L:
Pablo:
Gwiazdor'fun:
ZaQ:
LosT:
Jeśli podanie na administratora serwera nie zostanie przeze mnie rozstrzygnięte w ciągu tygodnia to może to zrobić moderator działu na podstawie opinii innych graczy i adminów danego serwera. Wtedy leci do mnie PW z następującymi informacjami: serwer, nick+hasło na admina, informacje o dofinansowaniu (kod zwrotny z SMSa i jego koszt / info o przelewie - ile, jak) oraz link do podania od kandydata na admina. Praca moderatorów będzie oceniania na podstawie moderowanych przez nich działów. Uwzględniamy tutaj przejrzystość (zamykanie nieaktualnych* wątków, usuwanie spamu, zatwierdzanie lub odrzucanie moderowanych postów, przeglądanie zgłoszeń użytkowników), wartość merytoryczną (nowości tematyczne, poradniki) oraz zaangażowanie ze strony użytkowników w danym dziale. Objaśnienia dla mniej kumatych: * nieaktualny wątek - czyli taki, którego temat się przedawnił z upływem czasu lub jego autor otrzymał odpowiedź na zadane pytanie.
Twórz serwer DeathRun z klasami, expem i misjami razem ze mną!
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: