fpss problem |
17-07-2013, 05:45
|
Post: #1
|
rencista (na socjalu) |
fpss problem
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-07-2013 05:46 przez `Jake.)
Jak można wyłączyć inaczej synchronizację pionową ? Bo przez Panel Sterowania mi nie wchodzi i tak samo przez PPM ---> Właściwości itd. Ciągle mam 60 fps a chciałbym je sobie zwiększyć. Zna ktoś może inny sposób ? Przez program PowerStrip również nie działa
|
17-07-2013, 08:15
|
Post: #2
|
VIP |
RE: fpss problem
developer "2"
fps_max "999" fps_modem "999" net_graph "0" net_graphpos "0" cl_shadows "0" cl_weather "0" s_a3d "0" s_eax "0" joystick "0" r_mirroralpha "0" vid_wait "0" cl_showfps "1" r_mmx "1" cl_lw "1" cl_lc "1" hpk_maxsize "0.1" tu masz ziomuś (chyba) wszystkie komendy do zwiększenia fps w konsoli, nie wiem czy pomogłem ale lepiej jest wpisywać komendy, a jak pomogłem daj repu ;]
Nie bądz żyłą daj łyka(+)
Wznawiam działalność na deathrun.pl |
17-07-2013, 08:30
|
Post: #3
|
KUJON Inne grupy: Admin [DR] |
RE: fpss problem
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-07-2013 08:35 przez Krrrrissu.)
(17-07-2013 08:15).:ProXima:. napisał(a): developer "2" developer 1 a nie 2 nie należy wpisywać fps_max 999 ..mode 999 bo najlepsze są fps-y stałe (nawet niższe) gl_playermip 2 - Zmienia jakosc modeli graczy w OpenGL. Znaczne przyspieszenie działania CS. gl_max_size 64 - Ilość pamięci RAM przeznaczona na tekstury. Zwalnia trochę jakże cennych zasobów systemu. gl_picmip 2 - Zmienia jakosc tekstur w OpenGL. Znacznie przyspiesza działanie gry, ale drastycznie pogarsza grafikę. gl_smoothmodels 0 - Wyłacza wygładzanie modeli (tylko dla kart Voodoo3, Riva TNT2 i lepszych). gl_cull 1 - Renderuje jedynie widoczne elementy. gl_keeptjunctions 0 - Pokazuje niedokładnosci (szczeliny) w teksturach. gl_max_size 128 - Ustala rozdzielczosc tekstur. gl_texsort 0 128 - Wyłacza sortowanie textels. gl_clear 0 - Zmienia jakosc tekstur. gl_round_down 3 - Mniejsza jakosc tekstur. gl_dither 1 - Włączanie rozmywania tekstur. Wygląda to nieco gorzej, ale gra działa szybciej. gl_lightholes 0 - włącza światło w zakamarkach - 1-włącza; 0-wyłącza. gl_palette_tex 1 - włącza paletę tekstur - 1-włącza; 0-wyłącza. gl_spriteblend 1 - ustawia jakość krwi/zooma - 1-włączony; 2-wyłączony. gl_ztrick 0 - Dla posiadaczy kart graficznych voodoo 1/2/3. Włączone przyspiesza działanie gry. Posiadacze nowszych kart graficznych powinni ustawić ten parametr na 0. gl_texturemode GL_NEAREST_MIPMAP_NEAREST - tryb renderowania. max_wallpuffs 0 - maksymalna ilosc wybuchow na scianie/sciennych wybuchow. max_rubble 0 - maksymalna ilosci zwiru/kamieni w grze. gl_lightholes 0 - wartość 0 daje więcej fps. max_smokepuffs 0 - Ustala maksymalna ilosc ‘dymkow’ pojawiajacych się po uderzeniach kul. max_shells 0 - Ustala maksymalna ilosc widocznych łusek. Podobnie jak max_smokepuffs ustawienie na 0 powoduje znaczne przyspieszenie gry. max_shells 0 - Nie wylatuja nam łuski przy strzelaniu. fastsprites 1 - Zmienia jakosc dymu z granatow. Ustawienie na 1 zapewnia przyspieszenie grafiki, przy połprzezroczystym(!) dymie. fps_max 100 - Maksymalna liczba klatek na sekundę. Niższe ustawienie zmniejsza obciażenie procesora. mp_decals 1 - Maksymalna ilosc wyswietlanych logo, dziur po kulach. Powoduje widoczne przyspieszenie działania gry. hisound 0 - Zmniejsza jako dźwięku, jednoczesnie przyspieszajac działanie gry. loadas8bit 1 Podobnie jak ‘hisound’ zmniejsza jakosc dźwięku (do 8bit). bgmvolume 0 - Wyłacza CD Audio. r_dynamic 1 - Włacza dynamiczne oswietlenie. r_mirroralpha 0 - Wyłacza refleksje swiatła. r_norefresh 0 - Nie odswieża konsoli oraz hud’a jesli nie ma takiej potrzeby. cl_weather 0 - Wyłacza efekty pogodowe (np. deszcz na azteku’). cl_himodels 0 - wyższa jakość modeli graczy - 1 wyższa - 0 niższa. cl_dynamiclights 0 - wylacza dynamiczne swiatla. cl_shadows 0 - cienie pod modelami graczy. cl_minmodels 1 - Ładowanie i pokazywanie przez grę tylko 4 modeli postaci zamiast 10, dzięki czemu oszczędzane są fpsy. cl_particlefx 0 - wylacza efekty takie jak plomien z lufy , odlamki , czesc dymow itp cl_weather 0 - wyłącza efekty pogodowe. cl_corpsestay 1 - Czas znikania leżących ciał. Ciała znikające szybciej zwalniają część zasobów komputera. r_detailtextures 0 - Bardziej szczegółowe tekstury. Wyłączone pozwalają zaoszczędzić trochę RAMu. r_detailtextures-supported 0 - wyłącza odbijanie światła w teksturach. r_mirroralpha 0 - wyłącza odbijanie światła w teksturach. r_mmx 1 - Wsparcie dla technologii MMX, każdy procesor posiada tą technologię, więc zalecane jest 1. r_decals 1 - maksymalna ilość detali. precache - więcej plików jest ładowanych przed wejściem na serwer, co odciąża komputer w czasie gry. violence_ablood 0 - wyłączenie wyświetlania krwi. violence_hblood 0 - wyłączenie wyświetlania krwi. violence_agibs 0 - Wyświetlanie resztek modeli po eksplozji. violence_hgibs 0 - Wyświetlanie resztek modeli po eksplozji. s_reverb 0 - wyłączenie pogłosu. voice_dsound 0 - pogorszenie jakości dźwięku voicecomm. fastsprites 2 - Jakość sprite’ów, np. gazu z granatu dymnego czy eksplozji. Im mniejsza tym szybciej gra będzie chodzić. d_spriteskip 2 - Pomijanie sprite’ów. Im więcej sprite’ów wyłączymy tym więcej zasobów komputera pozostanie wolnych. hpk_maxsize 1 - Ilość miejsca w pamięci, którą zajmuje plik “custom.hpk”. Nie warto zaśmiecać RAMu prawie bezużytecznym plikiem. mp_decals 1 - max ilość wyświetlanych logo i dziur. cl_download_ingame 0 - wyłączenie ściągania niestandardowych log, dźwięków z gry. (SKOPIOWANE) używaj na serwerze komendy /invis OCZYWIŚCIE NIE WPISUJESZ TEGO W KONSOLE TYLKO WKLEJASZ DO "KONFIGU" FPS-Y ZALEŻĄ TEŻ OD INNYCH PROGRAMÓW (NP. GG SKYPE,CHOMIK, A JAK MASZ TEN SYF AVAST TO TEŻ WYŁĄCZ ALBO USUŃ OD RAZU) |
17-07-2013, 09:23
|
Post: #4
|
Mędrzec Postowy |
RE: fpss problem
Hmm że tak powiem, na prywatne zlecenie autora tego wątku ... usuwam go.
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki |
|||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
RE: Problem - From #12352 | ZaQ | 0 | 1 402 |
18-03-2014 21:31 Ostatni post: ZaQ |
|
RE: Problem... - From #11835 | Zyrafa :D | 0 | 1 394 |
27-01-2014 16:52 Ostatni post: Zyrafa :D |
|
Problem z instalacją sterownikó grafiki | Obey138 | 0 | 1 479 |
22-12-2013 20:15 Ostatni post: Obey138 |
|
PROBLEM Z ROSJĄ ! | `Jake | 17 | 14 383 |
30-11-2013 23:49 Ostatni post: misiaa. |
|
Problem z PDF | Gwiazdor | 4 | 2 024 |
11-09-2013 15:44 Ostatni post: Admin |
|
Powazny problem uniemożliwiający gre w cs | Wolotek | 7 | 2 186 |
26-08-2013 12:49 Ostatni post: Wolotek |
|
Problem z kompem | Mis Puhatek | 9 | 2 298 |
15-08-2013 20:50 Ostatni post: Pablo |
|
Mam Problem | XarX | 3 | 1 944 |
31-07-2013 19:08 Ostatni post: mintalek2 |
|
RE: Problem ze steamem - From #10198 | KuBa | 0 | 1 480 |
23-07-2013 16:06 Ostatni post: KuBa |
|
Mam mały problem. | Słodki` ^^ | 6 | 2 498 |
10-02-2013 15:32 Ostatni post: Słodki` ^^ |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości