Jak wyłaczyc animacje broni !! |
30-09-2011, 16:12
|
Post: #1
|
Runner |
Jak wyłaczyc animacje broni !!
Ok więc będziemy potrzebować :
- Jed's Half-life model viewer (JHLMV) : http://www.wunderboy.org/download.ph..._setup.zip&s=2- Gui studio mdl :http://www.wunderboy.org/download.ph...dl_1.0.zip&s=1 - Hl mdl decompiler : http://www.3d2toy.com/dynamic/download/135_mdldec12.zip - Jakiś model broni z fpsbanana : http://www.gamebanana.com/ hl mdl decompiler rozpakowujemy do jakiegoś folderu. Konfiguracja Jhlmv. Uruchamiamy program i klikamy Tools>Configure tools. W polu "path to mdldec.exe" (na samym dole okna) klikamy na trzy kropki i wskazujemy plik mdldec.exe (jest on tam gdzie wypakowaliśmy Hl mdl decompiler.) Teraz cała reszta. Tworzymy jakiś folder i kopiujemy do niego plik z modelem broni której chcemy usunąć animacje. (ale nie np. w_m4a1 ani p_m4a1 tylko v_m4a1, bardzo ważne!!) teraz włączamy jhlmv i wybieramy Tools>decompile model i wybieramy nasz plik z modelem broni. W folderze w którym znajdował się model broni są nowe pliki są to animacje, model broni i plik qc. który zawiera informacje niezbędne do kompilacji. Otwieramy w notatniku plik qc. (jeśli jest to model ak47 będzie on miał nazwę ak47.qc) i szukamy napisu 'animation sequences'. Pod tym napisem mamy informacje o animacjach broni, teraz szukamy napisu: $sequence "draw" "draw" (zamiast 'draw' może być np. draw2, draw1, draw4 itp.) To 'draw' to animacja wyciągania broni, więc zamieniamy wyrazy 'draw' na 'idle'. ( UWAGA! Jeśli w tym folderze co jest plik qc. zamiast pliku 'idle.smd' jest np 'idle1.smd' zamiast idle wpisujemy idle1 ! Bardzo ważne ) Możemy także usunąć inne animacje np przeładowania broni. aby to zrobić szukamy zamiast $sequence "draw" "draw" odpowiedniego napisu. np. dla przeładowania będzie to reload dla strzału shoot, shoot1, shoot2, shoot3 itp. pamiętamy jednak o tym że jak mamy zamiast animacji idle animacje idle1 wpisujemy idle1 napisałem o tym wyżej. Kompilacja. Zapisujemy zmieniony plik qc. i uruchamiamy gui studio mdl. W gui studio mdl wybieramy file>load qc file i wybieramy z dysku nasz zmodyfikowany plik qc. Teraz naciskamy na dole compile... Jeśli kompilacja przebiegła prawidłowo w folderze w którym mieliśmy plik qc będzie nasz skompilowany model czyli ak47.mdl. Teraz kopiujemy go do naszego folderu cstrike>models i testujemy w grze! |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Wiadomości w tym wątku |
Jak wyłaczyc animacje broni !! - |DoMinO| - 30-09-2011 16:12
|
Podobne wątki |
|||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Opis broni dostępnych w Counter Strike 1.6 | Słodki` ^^ | 7 | 4 848 |
03-04-2022 03:50 Ostatni post: jiuer7845 |
|
Wgrywanie nowych broni na serwer Counter-Strike. | Invisible | 2 | 3 985 |
08-09-2013 21:10 Ostatni post: Admin |
|
FastRun i Tabela Broni | MYTHBUSTERS | 0 | 2 205 |
19-06-2013 12:38 Ostatni post: MYTHBUSTERS |
|
Jak bindować przycisk na kupno broni | xsardas™ | 1 | 1 865 |
16-01-2013 15:05 Ostatni post: Plpolak19 |
|
Nóż w lewej ręce, reszta broni w prawej. | zayQ | 7 | 7 074 |
28-01-2012 21:58 Ostatni post: kluskamagic |
|
Opis najczęściej wybieranych broni w Cs | FD GooD | 3 | 4 621 |
29-04-2011 14:14 Ostatni post: caclav |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości